Subject: [SUSPICIOUS URL INSIDE]re: Koostöö Ragnar Vaiknemets ettevõttega
From: "Martin L" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 09:53:51 +0200

Tere taas,

Jätkan oma eelmist e-kirja Ragnar Vaiknemets plaanide kohta video ja
graafika kasutamiseks sotsiaalmeedias ja teistel platvormidel. Uute
töötajate kaasamiseks või ettevõtte mainestrateegia tugevdamiseks?

Meie Elevate Productionsis pakume videoteenuseid, mis aitavad teil
meelitada uusi kliente, tugevdada suhteid olemasolevate klientidega ning
muuta koolitused ja hariduse tõhusamaks. Palun vaadake, millega me saame
teid aidata SELLE lingi kaudu.

Kes on õige inimene, kellega nendel teemadel Ragnar Vaiknemets ettevõttes
rääkida?

Soovin teile kaunist päeva!

Lugupidamisega,
Martin
Projektijuht Elevate Productions
 <tel:+3725266791> +372 526 6791
  <https://leadjabber.ai/api/v1/public/getImg?q=476>
www.elevateproductions.ee
Suurendage huvi, usaldust ja müüki video ja animatsiooni abil!

  _____

Tere hommikust,

Minu nimi on Martin ja ma esindan Elevate Productions ettevõtet.

Detsembrikuu on ideaalne aeg pühade tähistamiseks ning koosviibimisteks.
Kirjutan, sest paljud ettevõtted soovivad jäädvustada oma jõulu- või
aastavahetuse pidusid selleks, et luua mälestusi ja kasutada neid
videoklippe tulevikus näiteks uute töötajate kaasamiseks või ettevõtte
mainestrateegia tugevdamiseks.

Kas teie ettevõttel on plaan jäädvustada selle aasta jõuluüritused?
Professionaalselt tehtud video ja fotod võib olla suurepärane vahend nii
töötajate värbamisel kui ka olemasoleva tiimi motiveerimisel ning kuvandi
edendamisel.

Elevate Productions pakub kõrgetasemelisi video- ja fotolahendusi, mis
aitavad teil saavutada neid eesmärke! Meie tiim on valmis looma
inspireerivaid ja kvaliteetseid videoid, mis aitavad teie ettevõttel silma
paista.

Kes oleks Ragnar Vaiknemets õige kontaktisik, kellega saaksime teemat
lähemalt arutada?

Lisainfo meie teenuste kohta leiate SIIT

Soovime teile kaunist detsembrikuud ja edukat aasta lõppu!

Lugupidamisega,
Martin
Projektijuht Elevate Productions
 <tel:+3725266791> +372 526 6791
  <https://leadjabber.ai/api/v1/public/getImg?q=476>
www.elevateproductions.ee
Suurendage huvi, usaldust ja müüki video ja animatsiooni abil!

Should you no longer wish to receive e-mails from us, click here to
unsubscribe.
<https://automation.leadjabber.ai/unsubscribe?identifier=593d37fcb9d4420c8
4fa21affe335e6b>

<https://automation.leadjabber.ai/sendgrid/593d37fcb9d4420c84fa21affe335e6
b>